image description

Vanliga frågor och kundtjänst

  • Behövs jag skapa en prenumeration för att handla?
    Ja, våra priser i webbutiken gäller endast för medlemmar som får vår exklusiva öllåda varje månad. Om de har hittat någon bra öl, kanske nästa favorit i en av lådorna, kan de gå till webbutiken och köpa den till inköpspris. Det kallar vi service!
  • Jag har fått en skadad vara
    Om du har fått en leverans som är trasig, vänligen skicka bilder på skadan så kontaktar vi våra budfirmor för att ta reda på vad som gick fel tillsammans.
  • Hur många öl kan jag köpa?
    Vi vill försäkra oss om att de specialöl som du ser på webbplatsen är öl som vi faktiskt har i vårt sortiment. Därför har vi satt ett nummer på varje öl så att du inte kan köpa fler än vad vi faktiskt har och så att vi kan säkerställa att vi erbjuder den bästa och snabbaste leveransen till alla våra kunder.
  • Jag läste att man kan få gratis öl?
    Det stämmer! När du köper öl på Beermaze.se eller skapar en prenumeration får du en egen inloggning till Beermaze.se där du kan hantera allt. Här kan du bjuda in vänner till sidan via din egen speciella länk. För varje tre vänner du bjuder in att köpa öl eller skapa en prenumeration skickar vi dig tre öl kostnadsfritt, med gratis leverans!
  • Jag har mitt eget bryggeri
    Vi vill väldigt gärna höra av dig angående ett eventuellt samarbete som kan skapa försäljning åt båda hållen. Kontakta oss genom att bläddra ner på sidan här.
  • Hur säger jag upp min prenumeration?
    Det enklaste sättet är att logga in på ditt konto på Beermaze.se och följa uppsägningsproceduren där. Annars kan du ringa Beermaze.se kundtjänst eller skriva direkt till oss så löser vi det åt dig.

Skriv direkt till oss

Om du har kollat de vanligaste frågorna och inte hittat svaret – kontakta oss gärna. Vi ser fram emot att hjälpa dig!

image description

Du kan också alltid ringa +45 47 47 47 24 eller skriva direkt till info@beermaze.se